Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 23 juni 2009

Handige Handjes weblog van start.

Vandaag eindelijk de moed gevat om een weblog te starten. Ik heb toch wel even nagedacht voor een leuke weblognaam. Het is Handige Handjes geworden. Ik werk ontzettend graag met mijn handen. Denk aan borduren, quilten, kleding maken en allerlei andere creatieve uitspattingen.
Op dit weblog laat ik zien wat ik maak, dingen die al af zijn of nog in ontwikkeling.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.


Groeten van Yvonne.

1 opmerking:

  1. Yvonne wat leuk dat jij ook een blog gestart bent. Ik zit al zolang te aarzelen... ben niet zo'n prater, en vrees dat het nieuws na verloop van tijd opgedroogd zal zijn... hoewel ik genoeg produceer, maar meestal voor een ander. Succes met je blog. ik kom regelmatig kijken.
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen