Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 31 juli 2009

Jopie's dromenquilt.

Op het forum van Costa, zijn er veel quilters druk met de stichting in oprichting: Jopie's Dromenquilt. Wat dat precies is, kun je lezen als je even op het logo in de rechterkolom klikt.
Een heel goed doel, wat ik en warm hart toedraag. Ik hoop dat vele bloggers het logo ook in hun weblog plaatsen, zodat het veel bekendheid zal krijgen.

Jopie, ik hoop dat de stichting die jouw naam draagt, een succes zal worden en vele donateurs de stichting zullen ondersteunen.

1 opmerking:

  1. Hey Yvonne, wat heb jij een mooi logo van Jopies dromenquilt? Hoe kom je daaraan? Is dit de vervanging van het voorgaande logo?

    BeantwoordenVerwijderen