Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 23 juli 2009

Lingerie-tis



De laatste week ben ik weer volop bezig met het maken van mijn eigen lingerie. Ik ben dol op mooie setjes, met kant en mooie lycra.


Zo'n 11 jaar geleden heb ik ooit een beginnerscursus lingerie gedaan, en dat was erg leuk. Daar werden de kneepjes uitgelegd, wat er zoal bij komt kijken in de lingerie-wereld. En dat is toch nog heel wat!


Maar 11 jaar verder is mijn figuur ook 11 jaar verder...en ook veranderd.


Na een zoektocht van ongeveer een jaar naar een goed passend patroon, is dat nu eindelijk gelukt.


In diezelfde tijd heb ik ook de nodige materialenpakketjes gekocht. Ik durfde daar pas in te knippen op het moment dat ik dus eindelijk het goede patroon had.


Inmiddels ben ik de koud-water-vrees te boven, en is er min of meer sprake van een heuse productie. Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje in dit album.




Gisteren heb ik weer wat dingen geknipt, en zal daar vandaag mee verder gaan.


De winkel die ik binnenkort onveilig zal maken, zie je hier. Ik heb het sterke vermoeden dat ik daar niet zonder begeleiding naar binnen mag, want zeg nu zelf: dat is toch te vergelijken met de bekende snoepwinkel uit je jeugd???


Ook de Holland Mandala vordert gestaag, in het weekend zal ik weer een foto plaatsen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten