Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 22 augustus 2009

Woekeren met ruimte....

Soms ben ik net rupsje-nooit-genoeg.....wat tot gevolg heeft dat ik mijn spulletjes niet meer kan opbergen in mijn kamertje. Gelukkig heb ik een hele lieve echtgenoot, die mij in zulke momenten uit de brand helpt. Donderdag zijn we naar het welbekende Zweedse warenhuis geweest, en hebben daar deze kast met opbergbakken gekocht. Ik had al 2 van deze kasten, en er pastte er nog net eentje aan de andere kant van de linnenkast op onze slaapkamer. Tja, ik ben dus inmiddels uitgeweken naar onze slaapkamer.....


De vloer in mijn naaikamertje is nu weer beter beloopbaar, en alles in weer netjes gesorteerd. De onderste 3 bakken zijn gevuld met lingeriematerialen, de bakken erboven zitten vol met stoffen voor kleding....Bedenk dat er aan de linkerkant van de linnenkast nòg zo'n kast staat, ook gevuld met stoffen voor kleding...jaja, ik weet het...maar een meisje kan nooit genoeg voorraad hebben!


Dit is de onderste bak....hier zitten de pakketjes van Kantje Boord in....een aantal had ik er al, en afgelopen week is er nog meer bijgekomen...maar dat hadden jullie al kunnen lezen, een paar dagen geleden. Van Rob heb ik een advies gekregen: maak eerst eens een paar bakken leeg, alvorens weer stofjes te gaan kopen.....ja, schat!

2 opmerkingen:

  1. Handige kasten zijn dat he. Wij hebben ze ook, met ondiepe bakken, voor de lego.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben zo'n "rupsje nooit genoeg" en ook ik kan de spullen niet meer kwijt. Het zijn bij mij voornamelijk stoffen, wol, borduurspullen en kaartenmaakspullen....

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen