Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 28 oktober 2009

Halloween..







Zo leuk...Halloween..typisch Amerikaans...maar nu toch echt een beetje aan het inburgeren in het nuchtere Holland. Ik vind de pompoenen, zwarte katten, heksen, geraamtes en zelfs de enge spinnen helemaal leuk!



En wat doe je dan als quilter...toch minstens een stuk of wat Halloweenquilts maken...en deze week mogen ze dan weer uit de quiltkast, en sieren ze de woonkamer weer op. Halloween duurt eigenlijk maar 1 nacht...maarja, dat vind ik wat kort..dus mogen mijn quilts een weekje of 2 blijven hangen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten