Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 25 oktober 2009

Opgelucht...

Ook dit jaar deed ik mee met de Stitchers Angel Swap. Ik mocht 3 presentjes maken voor Barbara, uit Texas. Ze wilde graag iets met rood of rose. Nu had ik nog aardig wat mooie rode roosjesstof over van mijn Redwork Log-Cabinquilt, dus dat kon ik er mooi voor gebruiken.

Natuurlijk ook een patchworkblad erbij, een Nederlandse uitgave...hebben ze niet, daar in Texas.

Alles paste in een flinke envelop, van de verzendkosten val je bijna flauw, maar goed...daar moet je niet over zeuren.

Dan begint het lange wachten....zou de envelop ongeschonden de geadresseerde bereiken? Het heeft 15 dagen nagelsbijten geduurt, toen kwam het verlossende mailtje dat Barbara de envelop heeft ontvangen. Niet geheel onbelangrijk: ze vind alles helemaal super leuk!

Nu moet ik zelf nog even geduld hebben....wanneer zou er bij mij iets moois op de deurmat vallen?? En...van wie, en waar vandaan...ik hoop het snel te kunnen laten zien.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie cadeautjes gemaakt voor je swap partner. Geen wonder dat ze erg blij mee is. Ben ook heel benieuwd wat je zelf gaat ontvangen. Ik heb met de tasjesswap meegedaan en een erg leuk tasje ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend is zoiets ja!! En vooral het wachten of het wel goed aankomt......
    Maar gelukkig, geen problemen. Ik zag toevallig gisteren bij m'n dochter, daar kwam een envelop binnen die helemaal open gescheurd was.Gelukkig zat alles er nog in. Maar als je ziet hoe sommige mensen iets verpakken!!!
    Ik ga er ook altijd royaal met brede plakband overheen, vooral de hoeken!
    Fijne zondag verder.
    Groetjes,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend, ik doe ook voor het eerst mee met een kerstexchange (vd borduurpagina).
    Je hebt een leuk pakketje gemaakt hoor, ben benieuwd wat er in jouw brievenbus komt.

    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke dingen gemaakt!
    groetjes jacqueline w

    BeantwoordenVerwijderen