Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 25 februari 2010

Heerlijke boeken...

Afgelopen maandag was ik bij Willeke, en heb ik een aantal boeken van haar bekeken die ze onlangs had aangeschaft. Natuurlijk zit er dan een boek bij wat zegt: hebbe, hebbe, hebbe...
Dat was een boek geschreven door Ute Menze. Willeke deed me nog een tip aan de hand waar het boek te koop is. Ik snel gebeld, maar helaas was de titel die Willeke had uitverkocht. Maar ze had nog wel andere titels van Ute Menze op voorraad. Werner heeft gisteren de boeken voor me opgehaald. Het zijn er 2 geworden: Meine Jahreszeiten en Winterzeit. Ik had namelijk op de website van Ute de boeken al een klein beetje bekeken.
Het is de gok waard geweest! Wat een prachtige boeken. Het staat vol met allerlei decoraties, zoals kransen, bloemen, borduurtjes, patchwork en..heerlijke recepten. Op de foto hierboven zie je een pagina uit Mein Jahreszeiten. Dat boek geeft inspiratie voor de 4 seizoenen...een lust voor het oog.

Dit is een pagina uit Winterzeit....de heerlijke tijd rond de Advent en Kerstdagen. Met ook weer heerlijke recepten, en prachtige decoraties om je huis in Kerstsfeer te brengen....
Ik ben er heel blij mee....en de titel die er niet was? Die ga ik binnenkort bestellen.


5 opmerkingen:

  1. Echt mooie boeken. Ga vandaag eens op internet naar deze boeken kijken.
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tilda, maar dan anders????

    Ziet er leuk uit, ga ook eens kijken op internet!!Alhoewel ik de laatste tijd eigenlijk genoeg gekocht heb! Hihihi!Want kijken is bij mij meestal ook kopen!!

    Geniet ze!!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Thea
    Ja, het heeft wel wat weg van Tilda, maar dit is wat volwassener..in mijn ogen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey mam,

    Mooi dat de boeken geslaagd zijn! Het was inderdaad een grote gok haha.....

    Groetjes Werner:)(je zoon)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie boeken yvon
    leuk dat werner zich heeft opgeoffert om ze te gaan halen voor je :):)

    BeantwoordenVerwijderen