Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



maandag 1 februari 2010

Weer een paar blokjes erbij..

Tussen de bedrijven door heb ik nog een paar blokjes gemaakt van de CWDQ. Het zijn zulke leuke blokjes om te maken....De één gaat wat vlotter dan de andere, maar dat mag de pret niet drukken. Kijk hier voor het overzicht van de gemaakte blokjes.
Morgen is de grote dag voor mij: een hernieuwde kennismaking met de zorg in het verzorgingshuis op de afdeling intensieve zorg. Dus dat betekend vroeger opstaan dan ik gewend ben....maar ach, dat went ook wel weer. Morgenavond praat ik jullie helemaal bij....

3 opmerkingen:

  1. zo yvon dat schiet al lekker op!!
    mooie blokjes hoor

    groetjes @nica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken Yvonne.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om alles zo bij elkaar in een fotoalbum te hebben. Heel veel plezier op je eerste nieuwe werkdag.

    BeantwoordenVerwijderen