Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 14 mei 2010

FF compleet

Onderhand kennen jullie me wel....een BH zonder slip..dat kan niet!
Dus gisteravond snel achter de naaimachine gesprongen, en de eerst slip is een feit. Met wat puzzelwerk kon er zelfs nóg een slip uit dit pakketje gehaald worden...die moet nog afgewerkt worden met picotelastiek.....Charlotte heeft een ietwat kleiner achterwerk dan ik..dus het lijkt of de slip een beetje ruimte teveel heeft in het kruis....maar gelukkig zit het bij mij prima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten