Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 16 mei 2010

Sterren voor Hilde

Sinds een paar maanden liggen er hier weer een paar tops van Hilde te wachten om door mij te worden gequilt. Deze morgen heb ik de bies met de hand tegengezoomd. Er is dus een AFFO bij! Het quiltwerk is aan de voorkant moeilijk te zien op de foto, dus ook de achterkant maar even gefotografeerd.
Het quiltwerk is bewust eenvoudig gehouden, want de quilt heeft een rustieke uitstraling. Nu nog een label erop....

4 opmerkingen:

  1. ik vind hem prachtig hoor
    bedankt xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein wunderbaren Quilt. Ich liebe Traditionelle Quilts. Auch die Farbwohl gefällt mir ausgesprochen gut.

    Liebe Grüsse Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lyk pragtig! Mooie kleurkombinatie. Jou quilting complimenteer dit baie mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Yvonne. Heb je de verenkransen met de borduurmachine gedaan of ook vrij gequilt?

    BeantwoordenVerwijderen