Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 8 juli 2010

All points come together...

Op 21 juni maakt ik al een blogje van deze groene quilt, toen nog slechts een top. Inmiddels is het quiltwerk een feit, en mag deze quilt een affo geneomd worden. Ook over een naam is nagedacht, en op het label zal geschreven worden dat deze quilt:
All points come together heet. Daar zitten 2 gedachten achter. De eerste is redelijk zichtbaar: er zitten zo enorm veel punten in deze quilt, en die moeten vooral puntig blijven en netjes tegen elkaar komen. De tweede is: de quilt is in een moment in mijn leven gemaakt waar veel punten bij elkaar komen....een beetje memorabel dus.
Het quiltwerk is bewust strak gehouden. In een quilt met alleen rechte lijnen passen ook rechte quiltlijnen. De quilt is inmiddels ook gewassen en gedroogd [ja hoor...in de droger!], dus klaar voor gebruik.

2 opmerkingen:

  1. hij is echt prachtig
    mooi kleuren ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren. Ik ben een groen-fan en dan vooral de petrol tinten... En die doen het goed in deze quilt....

    BeantwoordenVerwijderen