Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 10 augustus 2010

Weer een jaartje ouder...

Gisteren heb ik mijn 45ste verjaardag gevierd. Het was een heel gezellige dag, en natuurlijk kadootjes! Van Werner kreeg ik een prachtige bos bloemen, van Rob 2 cd's. Het zijn weer prachtige aanvullingen op het EQ7programma. De cd's staan vol met prachtige kaleidoscoopblokken en quiltstencils. Van Sylvia kreeg ik een mooie kaart, een lapje rozenstof en een setje kaarten met een leuk vogelshuisje erop. Het zijn van die handige kaartjes om een lieve wens op te schrijven en ergens bij te doen. Verder kreeg ik nog wat euries, en die zijn welbesteed....Ik heb er lapjes van gekocht die in de Home Sweet Home quilt gebruikt gaan worden. Van vriendin Germa kreeg ik een heerlijke doucheschuim en bodyspul...ze had het meegenomen uit San Marino/ Italiƫ. Kortom, ik ben heerlijk verwend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten