Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 27 oktober 2010

Tijd voor een rokje...

Een week of wat geleden heb ik eens flink de bezem door mijn kledingkast gehaald. Er is toen heel wat uit verdwenen, richting de textielinzamelbak. Maar dat betekent dat ik weer flink aan de slag kan! En dat vind ik helemaal NIET erg! Want kleding maken is al jaren een hobby van mij. Het is zelfs zo erg, dat ik in de winkels niks leuk kan vinden....of ik vind het te duur of de afwerking is absoluut benedenmaats. Dit rokje is echt een heel prettig model, met een deelbare rits als sluiting. Natuurlijk ook een coltruitje erbij gemaakt, van een heerlijk zacht materiaal. Het mag herfst worden! Het zijn natuurlijk allebei modellen uit Lutterloh, supplement 278 modellen 67 en 68. Voor de details van de rok is gebruik gemaakt van de covermachine...wat een leuke aanvulling is die machine toch op een naai- en lockmachine. Het suedinejasje staat er trouwens erg leuk bij!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk stel geworden van mooie herfst kleuren, en een leuk model van de rok. Snapte het deel van de deelbarerits in eerste instantie niet goed maar na het vergroten van de foto had ik hem door Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,

    You've been awarded the Lovely Blog Award! Congratulations!

    http://i124.photobucket.com/albums/p26/bobogrowl06/Lovelyblog.jpg

    1. Accept the award. Post it on your blog with the name of the person who has granted the award and his or her blog link.

    2. Pay it forward to other bloggers that you have newly discovered.

    3. Contact those blog owners and let them know they've been chosen. Done by comments.

    Geniet er van Yvonne en blijf ons steeds maar inspireren.

    groetjes
    Yvonne Crea

    BeantwoordenVerwijderen