Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 15 juni 2011

Verder na één jaar...

Vorig jaar begon ik aan deze quilt, de CivilWarDiaryQuilt. Inmiddels is rij 1 af, en ben ik gisteren verder gegaan aan de tweede rij. Eigenlijk zijn het hele schattige blokjes, dus het wordt tijd om deze quilt voorrang te geven.
De sashings zijn ook al gesneden, dus de blokjes gaan direct aan elkaar. Stel je voor dat er eentje zoek raakt! Het moedigt ook aan om op deze manier te werken. Je ziet de quilt echt groeien...dus je maakt sneller een volgend blokje.
De Medaillonquilt vordert ook...er is al heel wat quiltwerk gedaan....dus niet denken dat die blijft liggen!!

2 opmerkingen:

  1. ach, een jaartje rust doet altijd goed!!
    enne, die vloer waar ze op liggen ziet er ook mooi uit........;;))
    liefs,Syl

    BeantwoordenVerwijderen