Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 5 oktober 2011

Leesvoer en lamp te koop...

Na weken van smachten en wachten, lag gisteren eindelijk de Quiltmania in de brievenbus. Tja, dat de Fransen niet zo vlot zijn wisten we....maar iets op 2 september verzenden..en dan via Zwitserland weet het eindelijk de Nederlandse abonnees te bereiken. Maar goed, hoeven we [hopenlijk] niet zo lang te wachten op het volgende nummer. In ieder geval staan er weer hele mooie quilts in, dat levert genoeg inspiratie op voor een nieuwe quilt. Op één of andere manier schiet het quilten er op het moment een beetje bij in....ik ben nu nog druk met het maken van herfst-en winterkleding. Ach, je kunt maar 1 ding tegelijk. het quilten komt wel weer! In dit stapeltje leesvoer liggen ook 2 Knipmodes, en daar staan ook weer hele leuke modellen in.


Ook heb ik eindelijk de moeite genomen om een vloerlamp op de foto te zetten. Hij is te koop, want ik kan hem nergens meer kwijt in huis. Er mankeert helemaal niets aan....dus wie interesse heeft.....??



De glazen kapjes zijn helemaal gaaf. Mail voor de prijs naar quiltfan1@hotmail.com.

Ik ga nu weer achter mijn naaimachine....en vanmiddag alvast patronen voor Caroline tekenen, kunnen we morgen direct aan de slag!




1 opmerking:

  1. Leuke tijdschriften! Ik heb ze vorige week in de boekhandel gekocht. De quiltmania is weer heel mooi. De Nederlandse vertaling klopt her en der van geen kant, dat vind ik zo stom. Maarrr prachtige foto's/quilts. Jij bent ook nog geen winkel met blikken tijd oid tegen gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen