Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 30 december 2011

Ruby slipdress

Lingerietjes maken blijft leuk! Op dit blog kwam ik deze mooie slipdress tegen, met patroon! Ik had al tijden een mooi stofje liggen. Het schijnt Italiaanse zijde te zijn, en er zit ook een beetje elastan in voor wat comfort. Snel een mooi stukje kant erbij gezocht en in een paar uurtjes heb je een slipdress....wij zouden zeggen onderjurkje.....maar dat klinkt weer zo degelijk. Het is dus een Ruby slipdress!

En dat een naaimachinehoes ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden, laat Latif zien.

Kijk het zit zo: als je een zacht mandje voor Latif koopt laat hij het links liggen. Maar dingen die totaal niet bedoeld zijn als slaapmandje zijn daar volgens Latif heel geschikt voor.

Kattenlogica?



5 opmerkingen:

  1. Veel te mooi voor een onderjurk toch! Meer een mooi nachthemd of voor aan de ontbijttafel als negligé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben het helemaal met Jos eens, doe maar lekker 's nachts aan: veel romantischer.......:)
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, je kan die best als nachtjurkje aandoen..ik maak hem tenminste wel als nachtjurkje, een onderjurk heb ik niet nodig :)

    Je stofje is erg mooi, ben er weg van..en die poes..ha ha, ze zijn ook overal hetzelfde, heel herkenbaar, zo lopen er hier ook 2 rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your version of the Ruby Slip Yvonne - it looks so pretty in a print!

    BeantwoordenVerwijderen