Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 18 januari 2012

Lingeriestorm....

Tja, de lingeriestorm houd nog even aan.....Ik heb nog wat dingen op mijn lijstje staan. Daar is een straplessBH er eentje van. Dus zondagavond heb ik een patroon geschikt gemaakt voor een strapless model. En zo'n eerste is altijd toch weer een soort testmoment. Maar goed....Eerst op zoek naar geschikt materiaal, en ik heb er deze lycra voor gekozen. Het ziet er vrolijk en fris uit met de groene geborduurde bloemetjes. De BH past bijna goed. Ik ga de cups nog iets aanpassen, en dan hoop ik een goed patroon te hebben. Dus....jullie snappen wat ik vandaag ga doen! Ook heb ik nog eens goed gekeken naar het patroon van de boxershort van de Tia Maria set, en ook dat patroon is inmiddels aangepast naar hopenlijk een iets pittigere uitstraling.

5 opmerkingen:

  1. elke keer als ik je lingeriesetjes zie, denk ik: Dat wil ik ook kunnen...
    Wie weet dat ik ooit zover kom..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is weer een heel mooi setje geworden ik heb het ook gezien bij iemand anders. vind het heel leuk zoals je het hebt verwerkt. op naar het volgende setje.

    groejes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, hij is errug leuk geworden! Een beetje lente setje!! En nu het zwarte???
    geniet maar van je vrije tijd, en inderdaad: als je veel werkt besteed je je hobbytijd veeeeel beter!!!
    liefs, mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. doe mij ook wat van dat virus waardoor je niet kunt stoppen voordat je 10 setjes hebt gemaakt in 10 dagen!? Wat ben jij heerlijk bezig zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit geborduurde 'kantje' ligt hier ook nog..en ik vind het prachtig hoe je het verwerkt hebt...
    lekker fris setje..

    BeantwoordenVerwijderen