Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 21 januari 2012

Moulin Rouge

Waait het bij jullie ook zo? Hier wel, vooral de lingeriestorm.....vreselijk hoe die tekeer gaat! Gistermiddag kon ik geen weerstand bieden aan het ceriserode kant....met de zwarte lycra wordt het een spannende combi. De slip had ik deze week ook al een keertje in wit kant gemaakt, bij het BHhemdje. De BH heeft een horizontale belijning in de cup, en is met HCH methode getekent.

Ook de achterkant is verrassend, de slip heeft het zwart aan de achterzijde, zo vormt het een mooi geheel met de BH. De set heeft als naam Moulin Rouge gekregen..naar de befaamde Parijse nachtclub, waar de dames ook frivool gekleed zijn.


Over tekenen gesproken: vanmorgen ontving ik mijn bestelde boek van Bella Hendriks: Maatwerk lingerie en badkleding. Ik heb het even vluchtig doorgekeken....weer een hele uitdaging om met een andere methode lingerie-patronen te maken. Morgen ga ik me er op storten....en hoop er een passend patroon voor een BH mee te tekenen.

Dus nieuwe creaties blijven nu even on-hold....de storm gaat even luwen!



5 opmerkingen:

  1. Ik weet niet wat de HCH methode is, maar ik vind het schitterend hoor!
    Oooh, straks ook nog badkleding!!! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, weet je nog wel wat je aan moet doen, 's morgens??
    je kunt je wel drie keer verkleden in elke keer een nieuw leuk kleurtje!!
    en als je werkt........wit zeker...:(
    heeeeel veel plezier met je boek, liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een hele mooi hoor verassend heb je het kant van de bh over de lycra heen gedaan? Veel plezier met het lezen en teken.

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat kant is echt prachtig en zo verwerkt in die slip helemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke combinatie!

    Knap gemaakt!!Ik doe het je niet na!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen