Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



maandag 6 februari 2012

Winterglitz

Als bepaalde dingen van een leien dakje gaan...moet je daar vooral niet mee stoppen! Het hele land ligt onder een laag sneeuw, en dat geeft inspiratie. Een sneeuwwit kantje en prachtig stofje maken met elkaar een prachtig setje.

Hier en daar veranderen de details...zoals een extra kanten zijcupje...bijna niet te zien op de foto jammer genoeg. Ondertussen kan ik bijna alle dagen van de maand kiezen uit een ander setje....ach, er zijn ergere dingen en ik ben van de straat. De lingeriestorm blijft voorlopig nog aanhouden.....

7 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, weer een hele leuke set. Ik sta versteld van je tempo bij het maken van de setjes, helemaal geweldig.
    Volgens mij heb je hem al eens ontvangen, maar hij wordt weer rondgestuurd: De Liebster Blog Award. Je hebt hem deze keer van mijn ontvangen.

    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is weer een heel mooi setje geworden vind ook de kant verwerking weer erg mooi. Gefeliciteerd met je liebster award.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, wat kan ik nog zeggen, he, de ene is nog leuker dan de andere......dus toch een ladenkastje??........;)
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de Liebster.
    En weer een mooie set erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n prachtig setje. Meid, "go with the flow"! Als het lekker gaat, gewoon doorgaan...
    Moet je onderhand geen nieuwe kast er bij kopen om ze mooi te kunnen bergen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je gaat als een speer!!

    Knap hoor! Ik doe het je niet na.

    Maar als er ergens een workshop gegeven word in mijn buurt, zou ik er meteen heen gaan! Lijkt me leuk!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk steeds vol bewondering naar je mooie setjes. Knap hoor!Heb je er ook een speciaal kastje voor gekocht? Je moet ze echt showen.

    BeantwoordenVerwijderen