Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 22 maart 2012

Mrs Vigor...

Tja, en dan ineens is het wat.....64 driehoeken vormen samen de cirkel rond de ster/bloem.

Het is nog verbazingwekkend hoe snel je zo'n rand met de hand in elkaar zet. Inmiddels zit de hele cirkel op een grote zwarte lap. In de hoeken komen nog kwart-ronde cirkels, en dat zal waarschijnlijk het laatste handwerk zijn aan deze top. Hoewel...de zon schijnt, en ik kan de volgende rand ook met de hand patchen, heerlijk in de tuin.....Ik hoop snel weer meer te kunnen laten zien.

3 opmerkingen:

  1. erg mooi!! Mooie warme kleuren!!!
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel erg mooi worden ben benieuwd als ie helemaal klaar is. Mooi die warme kleuren zo op de zwarte ondergrond.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Yvonne, en wat een mooie kleuren. Vast een feest om aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen