Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 13 mei 2012

Kerst op moederdag!

Al dagen loopt Werner mij de kop gek te vragen wat ik voor moederdag wil. Nou....eigenlijk niks, gewoon een dikke knuffel is ruim voldoende.
Helaas, daar kwam ik niet mee weg.
Gisteren dus onverwacht met man - en zoonlief naar Den Bosch getogen. Het was best lekker weer, en aangenaam druk in de stad.
Dat werd dus een bezoekje aan de Quilterij, een snoepwinkel voor quilters. Hoewel, de winkel was aardig leeg, want het wordt per 1 juli een webwinkel. Jammer hoor, weer een winkel minder waar je lapjes kunt aaien, ruiken en voelen.

Maar goed, er was best nog wel wat leuks. Ik ben echt gek op Kerst, en dan vooral in de Amerikaanse sfeer. Ik zag een panel liggen, met schattige huisjes, en daarbij passende stofjes. Hele lieve rode hartjes, piepkleine gouden sterretjes en een mooie randstof. In ieder geval is het een mooi begin voor een kerstquilt.
Op het huisjes panel staan 15 huisjes, ruim voldoende om er een redelijk formaat quilt van te maken.

Oja, die knuffel kreeg ik ook hoor, van allebei mijn mannen!
Fijne moederdag!!

2 opmerkingen:

  1. en je bent wel niet mijn moeder, maar van mij ook een dikke knuffel!!!
    en maak wat moois van je nieuwe lieve lapjes!!!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat is een leuk moederdag kadootje, ziet er mooi uit je lapjes

    BeantwoordenVerwijderen