Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 24 augustus 2012

NI overzichtje

Mooi zijn ze hè? De kleuren zijn heel helder, en matchen mooi met elkaar. Als ik een blokje maak, dan pak ik gewoon wat verschillende kleuren en dat pakt heel goed uit.
Kijk, zo ver ben ik nu.....rij 1 tot en met 5 zitten aan elkaar.
Vooruit dan, nog een close-upje van de blokken die ik vanmiddag gemaakt heb.
Het felle geel geeft de blokken pit.....Ja, als je nog niet insane wordt van al die kleine prutstukjes.....dan helpt de kleur wel!
Op naar de volgende rij. Daar zit blok 18 in, ja..die met 229 stukjes!

8 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er mooi uit lekker kleurrijk. Vind hem heel erg mooi worden.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren!

    Succes met de volgende 229 stukjes.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! wat een kleurenfeest!en wat een tempo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat ziet er al mooi uit.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word eentonig..ik vind 't prachtig!
    En wat een kleine stukjes zitten in het onderste blok (van de onderste foto), ik zou er echt insane van worden. Je gaat als een trein, wil je 'm soms eind oktober af hebben?

    BeantwoordenVerwijderen