Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 22 augustus 2012

Quiltguard......

Zo lief.....Mrs. Vigor heeft een persoonlijk bewaker.
Of ligt het gewoon heel erg lekker en is er sprake van eigenbelang????
Tja, in dat geval moet ik mijn spullen gewoon beter/netter opbergen.....en niet op de vloer, half onder een tafel.......
Aan Mrs. Vigor wordt er regelmatig gequilt. Ik ben inmiddels begonnen aan de randen. Ook de NI vordert, maar het gaat wel wat langzamer, want de rijen krijgen meer blokken. Als er weer een rij aan zit volgt er een update.

2 opmerkingen:

  1. hij ligt er prins heerlijk bij leuke foto. Ben benieuwd naar de vorderingen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kat! En ja, katten liggen graag op je werk, om aandacht te vragen, of gewoon omdat het iets anders is, ze houden van steeds een ander warm plekje!

    BeantwoordenVerwijderen