Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 4 augustus 2012

Tasje en weer een stukje verder.

Afgelopen week heb ik wat borduurpatroontjes gekocht om met mijn borduurmachine uit te borduren. Ze zijn van Urban Threads...en  zijn waanzinnig mooi. Tja, dan slinger ik het borduurmasjien aan, en voor je het weet heb je iets moois.
Het patroon van het tasje is van Clover. Er zit helaas een klein minpuntje aan de tas: ik heb de sluiting iets te laag over het borduurwerk laten komen.
Ook de achterkant mag gezien worden......
Met de Nearly Insane ben ik ook nog steeds druk bezig.....de vierde rij is af en zit aan de anderen vast.
De rij is te lang om in 1x op de foto te kunnen....
Even blokken 16 en 10 van dichtbij....
En dit is blok 4 en een bijzondere driehoek....want de andere helft is dit keer niet het spiegelbeeld van wat je hier ziet. Dat deel moet ik nog maken.....dus ik kan het nog niet laten zien.
Ik ben best een beetje trots op mezelf...in 9 dagen tijd toch al vier rijen af met de sashings er ook al tussen....Ik hoop dat ik dit tempo nog een poosje volhoud, dan is de top snel af.....

6 opmerkingen:

  1. OOOhh die tas is leuk...je quilten ook, maar daar reageer ik nooit zo op, ik ben bang dat ik dan ook wil gaan quilten en dat kan er exht niet bij...( ik heb al wel boeken) da's het begin hè?)
    Nee, ik houd het toch nog even alleen bij tuinieren-lingerie- tassen en af en toe iets anders naaien.
    Maar ik ben jaloers op dat borduurwerk op je tas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tas heb je gemaakt.

    Jammer dat de sluiting iets te laag zit maar waarschijnlijk ben jij de enige die dat ziet als je de tas gebruikt. De achterkant van de tas mag zeker gezien worden!

    Leuke kleuren gebruik je voor je quilt. Net als Marian heb ik quiltboeken maar de volgende stap wordt maar niet gemaakt. Ooit komt het zover.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke tas en wat is dat borduurwerk mooi. Het is inderdaad jammer dat de sluiting iets te laag zit maar verder is het een hele mooie tas geworden. Vind je quilt erg mooi worden en hier heb ik nog geen boeken van en denk ook niet dat die er komen. Geen tijd voor. Maar geniet wel van de jouwe.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zit ik een reactie te typen: alles weg.......:(
    nog een keer proberen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en toen ging ie wel goed!!!

    je tas is leuk en ik vind de achterkant zelfs mooier dan de voorkant!!! En je gekmakende quilt: je gaat echt nog als een trein en de 100 dagen zijn nog lang niet om............;;))
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk zo'n quilt. Niets voor mij...
    Maar die tas!! Super! En prachtige borduursel van UT. Deze staan ook op nominatie om gekocht te worden, zo gaaf zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen