Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 18 oktober 2012

Flink gas gegeven!

Tja, als alle onderdelen af zijn, dan is het een kwestie van gas geven.
Jullie snappen het al: de top met de scrapsterren is af!!
Ik vind hem zelf heel verrassend geworden. Lekker scrappy, want ik heb echt alle blokken door elkaar gehusselt. De kleuren passen wonder wel goed bij elkaar, zo zie je dat je gewoon je lievelingsstofjes bij elkaar in 1 quilt kunt stoppen.
Ook het midden is goed geslaagd. Het past mooi bij de rest. De buitenste border is uiteindelijk 3 inch breed geworden, en zo komt de quilt op een maat van net geen 80 inch. Nog steeds groot genoeg voor mijn bed hoor.....
Het quiltwerk ga ik ook met de naaimachine doen...geen idee wanneer....maar dat komt wel goed.

6 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden zeg, maar ik pruts liever met de hand en dan nog liever al kletsend met andere, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Hoe heb je de volgorde van de blokken uitgezocht? Random? Met een dobbelsteen (zoals mijn dochter en ik voor de wandtegels in de keuken dobbelden). Of eerst opgehangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk geworden! Als je in dit tempo door gaat kan-ie 1 november mee naar de Regiodag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel mooi geworden en inderdaad ook de kleuren passen heel mooi bij elkaar. Fijn dat ie op je bed past.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk is ie geworden!! En je hebt je paarsen en lila-en van je DJ aardig opgemaakt, zo te zien!!
    nu eerst je jasje??....;)
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verrassende kleurencombinatie heb je hiervoor gekozen. Je blijft er naar kijken!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen