Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 5 juni 2013

Lief!!





Vanmorgen stond de pakketdienst al vroeg voor de deur...met een pakketje voor mij.
Een grote verrassing....want de afzender was ElectricQuilt.
In het doosje zaten 2 boeken, eentje voor EQStitch....een heel fijne aanvulling op de videolessen die al op de DVD staan. Geschreven door Yvonne Menear, ik kan mijn borduurtjes nu nog handiger, mooier en leuker maken.
Het tweede boek is om nog beter zelf blokken te kunnen tekenen in EQ7. Met zo'n handig boek kom je toch weer op ander ideetjes....waar je zelf niet aan denkt.
Die Rob....zomaar besteld...wat een lieve verrassing, zo op een zonnige woensdag!

4 opmerkingen:

  1. oh wat lief, dat is een mooi cadeau. Veel plezier met de boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh oh, wat ben jij weer verwend door je lief!! Maar hij weet heel goed wat hij voor je koopt want je zult hier ongetwijfeld weer heel veel plezier van hebben!!
    Maar uh, ook nog van de zon genieten, hoor.......;)
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is lief, hij weet wat je graag wil hebben. Ga je weer vele uren plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen