Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 11 september 2013

Een tassie erbij....

Al lange tijd had ik geen tas gemaakt. En bij mij in de la lag een setje bamboehandvatten te wachten......
Daarbij had ik voor mezelf een bijzondere uitdaging: een tas van jute maken.
Nou, da's aardig gelukt....

Het model is supersimpel....Het is dat het borduur wat tijd kostte om te maken, maar anders maak je dit exemplaar in een uurtje. De tas is ook gevoerd met een gebloemde katoen, want ik denk dat de jute zijnaden binnen de kortste keren uitgerafeld is.
Het borduur is zoooo mooi. Dit is er eentje van Sally King. Deze dame maakt van schoenen een prachtige fantasieschoen...en de firma BFC-Creations zet die weer om in mooie borduurpatronen.
De tas is voor dagelijkse boodschapjes....er kan net genoeg in...en past dan weer in zijn geheel in de rieten fietsmand.
Kan ik toch in stijl boodschappen doen....

Hier het borduur nog een keertje wat groter:
Het jute laat zich trouwens makkelijk borduren en verwerken onder de naaimachine.

4 opmerkingen:

  1. Hiermee kun je zeker in stijl boodschappen gaan doen.

    Ik snap dat je zo enthousiast bent over het borduurtje, hij is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooi borduur, en het is zeker een handige tas als ik het zo lees. Zeker in stijl boodschappen doen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. boodschappen? Naar dansles zo te zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen