Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 4 september 2013

Zwart giletje

Van een overgebleven stuk stof, heb ik een giletje gemaakt.
Niet zomaar een simpel ding natuurlijk.... Nee, ook dit is zo'n item wat uitstekend versierd kan worden met een borduur.
Ook zitten er gepaspoilleerde zakjes in....
Het vestje is geheel gevoerd, dat staat netjes en zit prettig. Door de gladde voering trekt het makkelijk aan en uit.
De modellering wordt gemaakt door deelnaden in het voor-en achterpand. Nu is zo'n zwart vlak op de rug ook best saai.....dus...
ook hier een mooi borduur op gemaakt. Het zijn patroontjes van Steampunk van OESD.
Op het voorpand staan sleutels, hier zie je ze nog een keer goed in beeld....
Het patroon van het gilet is natuurlijk van Lutterloh....om precies te zijn uit Supplement 271, model 44.

4 opmerkingen:

  1. Mooi zoals je van een simpel zwart giletje een unieke versie gemaakt hebt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zo het rugpand net als de sleutels op het voorpand. Zo heb je een uniek kleding stuk.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi geworden! Ik hou ook zo van giletjes! Mooie kleuren gebruikt met de borduursels ook!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schöööööööööön deine weste

    liebe grüße birgit

    BeantwoordenVerwijderen