Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 10 oktober 2013

Japanse DMPquilt af en jasje 2.0

En dan gaat het soms ineens heel snel...en is een quilt af.
De uiteindelijke afmeting is 114x114 cm...ik heb dus ietwat overdreven gisteren..met 130 cm...
Zo ziet her er van dichtbij uit.
Latif heeft ook een inspectie uitgevoerd..op zachtheid en formaat...beiden zijn goedgekeurd!
En zoals de titel van dit blogje al zegt..jasje 2.0......
Het is het patroon van het rozenjasje, dit keer uitgevoerd in een denimstof. Maar met speciale borduursels...Official Rubber Stamps.
Ik vind ze zo leuk......approved, confidential, censored, classified...
Als je op de foto's klikt, dan zie je dat het net lijkt of ze echt zo op de stof gestempeld zijn...het borduurwerk heeft hier en daar open plekjes, net zoals een echte stempel de afdruk achterlaat.
De linkermouw, met approved...in de rand staat met piepkleine lettertjes ook approved.
De rechtermouw met rejected....
En dan het achterpand, met het grote borduur waar mijn Bernina zich zo vreselijk in verslikte......
De kleine borduursels zijn allemaal met mijn dappere Janome 300E gemaakt.... die heeft echt zijn beste steekje voorgezet! Gelukkig is alles weer goedgekomen.....Ik kan weer volop aan de slag.!!

4 opmerkingen: