Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 7 mei 2014

CWDQ 100!!!!

Net af, blokje 100......met wederom een afbeelding van Abe Lincoln. Het boek waar alle patronen voor deze quilt instaan, is ook gevuld met dagboekfragmenten. En ja, als het in dat betreffende stukje dan over Lincoln gaat, dan is zijn afbeelding niet zo gek erbij gedacht.
 Op zich is het een eenvoudig blok, maar het blijft altijd wel een leuk ontwerp.

Blokje 100 dus, dat betekend dat de 99 die ervoor komen dus ook af zijn.....en dan is het weer tijd voor een foto. Vandaag waaide het nogal, vandaar die rare kreukel onderaan.
De patronen voor de laatste 21 blokken zijn al geprint....ik hoop ze dan ook vlot af te hebben.
Eigenlijk ben ik best een beetje vreemd in dit opzicht: ik ben begonnen in 2012, in het voorjaar. Rij 3 was op 6 juli 2012 af, ik ben toen begonnen aan rij 4 en bleef steken bij blokje 5.
Op 21 april, dat was Tweede Paasdag, heb ik het weer opgepakt.....dat is nog maar ruim 2 weken geleden!
In die tijd heb ik dus 63 blokjes gemaakt.....ongelooflijk! En ik slaap, doe het huishouden, werk af en toe een late dienst, kook, strijk, was...knuffel man, zoon en kat.....en ik blijf ook nog vrolijk!
Morgen weer verder...met blokje 101.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig! Nog 21 blokjes, over een paar weken kan de quilt op je bed liggen. Wat een tempo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel erg mooi worden, al die kleuren bij elkaar maakt het een gezellig geheel zonder dat het druk word.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het zo leuk, dat Lincoln zo af en toe om de hoek komt kijken!!
    Zet em op, meisje B, want het wordt zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi zeg en je hebt er zin in hoor, wat een tempo.....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen